xlEasy ecoTools: Excel & e-conomic

banner ecoToolsIntro

xlEasy ecoTools og e-conomic

Find xlEasy ecoTools i e-conomics app-oversigt, dvs. løsninger, der kommunikerer med economic.

e-conomic og Excel

Man kan manuelt downloade data fra e-conomic til Excel samt importere Excel-ark. Men man kan også bruge xlEasy ecoTools, hvor du styrer e-conomic fra Excel gennem e-conomic's integrations-metode: Api'et.

e-conomic API giver mulighed for at læse og skrive program-til-program. Det anvendes bla. til de mange apps, som integrerer til e-conomic.

xlEasy ecoTools er løsningen til dig, der har brug for at integrere direkte fra Excel til e-conomic. Hent data: De fleste data kan hentes direkte til Excel med klik på en knap. Opret data: Fra Excel kan du oprette posteringer, projekter, timeregistringer - og næsten alt andet, der kan oprettes i e-conomic.

Ring 20 11 22 10 og få en snak om Excel og e-conomic

Her er nogle eksempler på anvendelser:

  • Opret projekter og underprojekter. Hent timer og omkostninger.
  • Opret faktura og faktura-linjer
  • Opret debitor og kontaktpersoner
  • Hent data på alle kunder, herunder balance mm. Brug det til den samlede rapportering.
  • Hent data på alle projekter: Brug det til opfølgning, analyse eller bidrag til den samlede rapportering.
  • Daglig bogføring: Opret en kassekladde i Excel ud fra posteringer i banken. Brug Excel til automatisk kontering. Opret klassekladden i e-conomic ved klik på en knap.

ecoTools

Læs på de næste sider om ecoTools og eksempler på løsninger, der gør din hverdag meget, meget gladere. Og hvis du ikke finder din løsning her skal du ikke tøve med at ringe og spørge nysgerrigt.

Læs flere detaljer om ecoTools platformen, der er grundlaget for al kommunikation med e-conomic. Se også en række eksempler på konkrete løsninger, der bygger på ecoTools:

  • Projekt Opret projekter og underprojekter fra Excel. Hent projektlisten til Excel. Hent projektposteringer til Excel eller opret nye fra Excel. Hvis du flytter fra et andet økonomisystem, hvor du har arbejdet med projekter, er det rigtig praktisk, fordi den eneste anden måde at få projekter ind i e-conomic er - manuel indtastning.
  • Kontrol af Timeregistreringer Hent timeregistreringer for en valgt periode. På basis af disse data opdateres rapport over registrerede timer pr dag pr medarbejder: Manglende timer fremhæves med en farve. 
  • Rapport til kunderne, der viser faktureringsgrundlag: Timeregistreringer pr. medarbejder pr. dag pr. projekt pr. kunde.
  • Datawarehouse: Hent fakturaer og fakturalinjer for en måned. Gem dem f.eks. som salg pr. produkt pr. måned. Du er nu igang med at opbygge salgshistorik.
  • Lager Når du arbejder med lagermodulet og har mange produkter har du sikkert brug for hjælp til genbestilling: Hvilke produkter skal genbestilles, baseret på salgshistorik og lagerniveau.

 

Gå til toppen