Timeregistrering

Med projektmodulet og timeregistreringer har du gode muligheder for at styre tid og økonomi pr. medarbejder og pr. projekt. Med ecoTools kan du få dine egne skræddersyede, dynamiske rapporter. Hvis du er administrativ medarbejder skal du måske også se hvor nemt du kan registrere tid og kørsel. 

Ring 20 11 22 10 og få en demo

Opret timeregistreringer 

eco timereg 01Du kan oprette timeregistreringer i Excel og overføre dem til e-conomic med et klik. Det er meget enkelt, så der er ikke så meget at fortælle: Marker en eller flere timeregistreringer og klik på en knap.

Efter de er oprettet i e-conomic, kan der blive sat et tidsstempel, der blokerer for at de bliver oprettet flere gange. Flere andre features kan tænkes: Start-stop funktion med mulighed for at gemme tider i bemærkningen. Samtidig oprettelse af tid og kørsel m.v.

Kontrol af Timeregistreringer

eco timereg 02Hent timeregistreringer for en valgt periode. På basis af disse data opdateres rapport over registrerede timer pr dag pr medarbejder: Manglende timer fremhæves med en farve.

Her er der anvendt to farver: Grønne dage: Der er registreret mindre end 7,4t. Gule dage: Der er registreret mindre end 3t.

Faktureringsgrundlag til kunderne

eco timereg 03Før fakturering kan du sende en mail til din kunde med opgørelse af faktureringsgrundlag. Det sker ved at opdatere projekter, projektposteringer og timeregistreringer i Excel.

Vælg en kunde ad gangen for at få periodens timer pr. medarbejder pr. projekt samt projektposteringer. Når det er klart, sender du mail direkte fra Excel til din kunde med rapporten som tekst i mailen.

Gå til toppen