logo

Integration

Der er rigtig mange muligheder for at få tilpasset din personlige projektskabelon, så den passer lige til din og din virksomheds situation. Se her nogle af de muligheder, du kan vælge. For at få den bedste oplevelse, skal du bestille en online demo. Indtil da kan du kikke herunder.

xlEasy ProjectTools kan integreres med andre gode værktøjer så din hverdag bliver mere enkel og du kan fokusere mere på projektet. Her er nogle eksempler - men alt kan i princippet lade sig gøre. Ring gerne på tlf. 20 11 22 10 og fortæl om dine tanker.
 
Funktion: Integration  med økonomisystemetTimeregistrering fra økonomisystem: I dit økonomisystem opretter du en fast rapport f.eks. med timeregistrering på åbne projekter. Rapporten eksporteres som Excel, xml eller csv-fil. Dit projektværktøj får en ekstra knap til at importere rapporten i projektplanen.
På billedet er de indrammede tal hentet fra økonomisystemet.
I din projektplan kan du nu se det realiserede forbrug holdt op mod budget og kan nemt opdatere med en aktuel prognose. Det har aldrig været nemme at styre projektøkonomien.
Funktion: Integration med OutlookIntegration med Outlook: Opret en Outlook-opgave (klik på billedet), e-mail eller -kalenderaftale.
I eksemplet er der tilføjet en kommentar til projektplanen. Når du opretter en Outlook opgave (eller e-mail eller aftale) anvendes opgavenavnet som opgave-/emnenavn og kommentarerne som indhold. Desuden overføres selvfølgelig de rigtige start- og slutdatoer, status, fremdrift mm.
Projektfunktion: Opret opgaver direkte i arket.Dataudveksling med e-conomic: Du kan gemme relevante data som kan læses af en ecoTools-løsning. Du kan herved oprette dit projekt i Excel og efterfølgende nemt oprette projektet i e-conomic. Eller omvendt. Undervejs i projektet kan du evt. hente status (realiseret forbrug mm.) tilbage til projektplanen så du altid har det samlede overblik.